duminică, 29 martie 2009

ANI DE LICEU

Ce poate fi mai frumos decat anii de liceu?...daca Dumnezeu iti mai da si o clasa asa cum am avut eu, iti vei dori ca toata viata sa fi liceean. Normal in acesti patru ani am indurat multe.Tin minte la inceput in clasa a 9 a, defapt nu eram inca, era vara cand am dat capacitatea si deja stiam la ce liceu o sa merg(Colegiul National Banatean)eu cu tata cautam o chirie unde sa stau si am tot cautat prin ziare, pe la prieteni pe care îi ştia tata, dar nimic.Până la urmă am găsit o chirie nu mai ştiu în ce zonă era, stiu că erau mulţi copaci pe acolo, dar când m-a văzut doamna că eram aşa de mic, mă rog ea se aştepta la un student, a zis ca a dat-o:D.



Am stat o noapte la un internat am aşteptat să se facă ziuă şi imediat l-am sunat pe tata să vină dupa mine, nu imi placea acolo:).Am stat trei luni la matuşa mea, in acele trei luni cred ca am plans cel mai mult din viata mea, imi era dor de mama, de tata nu prea că eram obişnuit deja fără el, o sa vă spun altădată de ce.



Să revin la clasa mea...ziceam că sunt norocos că am stat alături de ei patru ani...mai am de stat incă vreo 3 luni:(...ştiţi de ce sunt aşa de norocos?...păi dacă cineva ii in clasă cu Bucurei atunci acel om se poate numi norocos.Of doamne, câte nu a mai făcut copilul ăla, tin minte prin clasa a 10 a atunci inca mai faceam matematica, ganditi-va cum dracu sa faci matematica fara tabla, ei bine noi am scos-o cumva la capat...Bucurei ca despre el vorbim, avea obiceiul sa ascunda sacul de gunoi al femeii de serviciu....saraca de ea...si o data el a gasit o solutie din asta cu ce se curata bancile, era Pronto, a luat aceasta solutie si a sters tabla cu ea. Sa vezi ce aluneca creta pe tabla, nici bine nu puneai creta cu varful pe tabla ca deja era in capatul celalalt al tablei, era de groaza. Cel mai mult am avut de suferit la matematica si germana, doamne nu o sa mai uit cata dictare am scris in acel timp la germana.



Bucurei a mai avut ceva se pare cu tabla aia, prin a 11 a nu stiu de unde a luat el struguri si nu erau copti si a inceput sa scrie pe tabla, norocul nostru a fost ca nu a scris pe toata tabla, deci pe unele locuri mai puteai sa scri.



Clasa noastra nu stiu daca ii la vreo ora serioasa, ba da cred ca suntem, la germana, si nu ca vezi doamne ce seriosi suntem, ci ca habar-n-avem de germana:D...la restul orelor trai si viata...cel mai fain era la orele de fizica...cu Veres, da, ce mai ore...faza era ca de fiecare data fetele aveau note mai mari si baietii mai mici...ma intreb daca Veres era gay, oare cum era treaba cu notele?....hmmm acuma sa devenim un pic mai seriosi, trebe sa amintim si de diriga...diriga nu stiu daca ceilalti o pot numi diriga, dar cel putin eu care era sa fiu exmatriculat din cauza absentelor, care am fost de atatea ori trecut cu vederea ca nu am avut uniforma si multe altele si cea mai noua isprava, ca mi-am facut unghile in timp ce cantam la ora de romana, eu o pot numi diriga:D.



In mintea noastra va ramane mereu profa de psihologie, ce femeie, ce profa, ce mama...o admir foarte mult...da da da stiu in mintea noastra va mai ramane si profa de latina(habeo-habere) cred ca asta am invatat in 4 ani si nu cred ca sunt singurul...profu de geogra, la el ii chestia ca daca incepe sa-ti enumere, nu stiu, ceva, de exemplu fiecare culme si varf din Carpati, vei adormi, pentru ca le va enumera pe toate...hmmm da cand ma gandesc la profu de isto din clasa a 10 a nu ii zic numele ca poate va veni la mine si cu un croseu de dreapta si un upercut, ma rog de stanga, daca exista, apoi ma va luat de gat in timp ce cu piciorul stang va fi in aer, ma rog o teorie de-a lui, apropo va povestit de faza cu Norina?...mda el are ceva cu asta, era o colega de-a mea pe care el a vazut-o in tren in timpul orelor si de atunci daca te vede de 10 ori pe strada de 10 ori iti va zice de faza asta, acum ii casatorit, nu stiu daca are copii, dar mie mila de copii lui cand vor trebui sa-i asculte povestile din tinerete si mai ales faza cu Norina:D.



La noi in clasa s-a pastrat o traditie, in fiecare an alt prof de isto...in a 9 a il aveam pe Vladut...mda...ce imi amintesc de el ii fraza:,,taci Mircea las-o pe Alexandra" Alexandra ii Aura, fata asta o s-o tin meru minte, mereu cand trebuie sa raspunda, ea se aranjeaza prima data, parul si mai stiu eu ce.Faza ceam mai tare cu Vladut a fost cand el ne arata ceva la proiector si cineva din clasa a scos proiectorul din priza, profu nu a vazut ca e scos din priza si sa vezi ce se chinuia el acolo:))



Sunt multi profi de care ar trebui sa amintesc, dar poate altadata, trebe sa va zic si de anumti colegi, sunt sigur ca ii voi vedea pe Karina si Mircea pe programele sportive, ei sunt sportivii clasei...de Nico as vrea sa o vad pe la televiziune, s-ar descurca bine la jurnalism, are talent de a vorbi si de a se certa:D...Roxana k. cred ca va juca pe marile scene de teatru...Anca, aoleu Anca, ce repede se enerveaza fata aia, de fiecare data cand ma plictisesc incep sa o enervez:D....cand nu ai fost la scoala toti apelam la Anamaria si la caietul ei:-p...cred ca eu cu Petruta in viata anterioara am fost animatori in cluburi:D...Dea, nu am vazut o fiinta mai sensibila ca ea, Skizo, Skizo ii el si nu ai cei face, Adi, nu stiu daca doarme cineva mai mult ca el, poate Ovidiu, Ovidel asa cum ii spune profa de isto de anul asta...toti cei 28 fac parte din viata mea si sa nu va mirati daca pe parcurs voi aminti de ei, in fiecare dimineata cand ajung la scoala imi voi aminti cum eu si Timea ascultam la radio, si multe altele care ma fac sa-mi doresc sa mai fiu mult timp liceean, chiar si profa de germana.

Cum a zis si Nicoleta: SA SUNAT, DAR PARCA AM VREA SA MAI STAM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu