luni, 30 martie 2009

PREZENTA

Mi-au spus cativa colegi ca am ceva greseli:D, da am, dar pe parcurs o sa incerc sa arat ca am terminat filologia:-P.
Nu pot sa trec mai departe sa zic de ce ii asa de greu sa fi altcumva decat ceea ce trebuie, pana nu ma leg inca o data de colegii mei de clasa, imi sunt prea dragi:D.M-am gandit sa mai zic ceva de ei, nu stiu inca ce, sper sa nu zic nimic de rau.



Prima la catalog ii Adela...parca o vad in ultimul rand, o fata foarte timida cu o voce care te imblanzeste chiar daca ai nervi de vezi negru in fata ochilor...ii sta foarte bine cu parul cret...aaa da sa nu uit, imi place cum danseaza:D, cand zic Adela zic liniste, afectiune, blandete mai zic si germana:D.



Urmeaza Ciprian sau Skizo cum il stim noi...in ultimul timp lipseste cam mult...el sta a treia banca de mine pe randul din mijloc, ii un tip destul de sociabil, un pic cam blond-la propriu-in clasa a 10a am incercat un experiment pe el:D, era lectia cu observatia, cred ca acuma afla si el:-p...nu stiu de ce dar cand zic Skizo parca zic...alb...nu stiu de ce:-??



A treia este Carla...este o fire foarte hotarata, care stie ce vrea, ii foarte dificila...chiar i-am zis-o intr-o ora nu mai stiu ce ora era, era ceva de genu:,,....ca esti tu prea dificila de aia..."cred ca o sa-i multumesc toata viata ca in banchetul mic am luat de la ea pantalonii de ski, altfel eram tot ud:D...cand spun Carla spun hotarare.



Aura, da urmeaza Aura, este o fata foarte nu stiu cum sa explic, foarte ,,aranjata" este foarte bine, nu o zic in nume de rau:-P...cu Aura avea ceva profu de isto din a9a, nu conta ca noi toti eram cu mana pe sus sa raspundem, el tot pe Aura o punea...este o fire cam retrasa, cel putin asa am vazut eu in 4 ani...si daca ai nevoie de o oglinda, de un ruj sau eu mai stiu eu ce, Aura te salveaza:D...cand zic Aura zic...eleganta



Bianca sau Bibitzu...mda...,,da ce-a zis, ce-a zis" asta e vorba ei, nu stiu cum reuseste Bia dar cand e o faza tare in clasa e nu se prinde din prima:D...pentru ca dupa cum a spus ea nu aude:-P...este foarte stresata de un anumit coleg...cel mai tare uraste germana, sunt sigur de asta...cand zic Bianca zic stres si antidomitian:D



O da, o da, ce sa zic urmeaza Bucurei...si el ii tot un Ciprian...cred ca ati inteles cum sta treaba cu el din postarea anterioara...tin minte ca in prima zi in a 9a am vorbit prima data cu el si el a zis daca pot sa-l las sa stea el langa Bianca, deci stiti cine o streseaza pe Bibitzu:-P...cand zic Bucurei zic veselie, ore faine, farse, zic o multime de lucruri.



Urmeaza partenera mea de dans:D...Petruta...Petruta sta in primul rand, deci ii o fata foarte serioasa, imi place foarte mult cum danseaza si ea, imi mai place cum zambeste, am incercat sa o imit dar nu imi reuseste.Nu o sa uit faza cand pe la 11 noaptea m-a sunat sa imi zica ca ii dor de mine sa dansam:))...cand zic Petruta zic incredere, dans, muzica:D.



Alexandra, ii destul de retrasa fata asta, nu stiu daca in 4 ani a avut un dialog cu toti din clasa, eu ma inteleg foarte bine cu ea, dar in banchetul mic era vorba ceva de ea si Bucurei a zis:,, Da cine-i Alexandra?" deci va dati seama....oricum Ale ii de treaba, o fata silitoare...cand zic Ale zic seriozitate.



Denisa ii urmatoarea, ea sta langa Bianca, deci foarte aproape de Bucurei, imi place foarte mult cum si ce scrie, are talent:D.Este destul de sociabila, nu stiu de ce dar am impresia ca ii plac foarte mult copiii...cand zic Denisa zic perseverenta.

Ovidiu, el sta undeva in ultimul rand, nu prea ii auzi glasul, dar si cand il auzi trebe sa te ti tare...ii foarte tacut la ore, ii merge mintea foarte bine, dar ii cam lene...de aia cand zic Ovidiu zic somn, lene...etc etc

Sanda, ea sta in primul rand de banci, ea e tare dificila, cel mai dificil lucru pentru ea cred ca ii sa stranute:-p...si cea mai noua descoperire a mea...sa sare la capra la ora de sport, ma inteleg foarte bine cu ea, ii o fata de treaba.

Anca, Anca ii tare suparata pe mine, sa nu vada pe cineva ca discutam ca ea gata sare cu gura pe mine, cel mai tare a fost in clasa a 9a cand mia aruncat blocul de desen pe geam:))...vrea sa dea la medicina...saracii pacienti...glumeam...cred ca o sa faca o treaba buna.

Timea, ea sta langa Aura, deci eleganta o caracterizeaza si pe ea, imi place si de ea cum danseaza, e o prietena pe care te poti baza, are multe calitati, dar cea mai importanta cred eu ca e ca te asculta...te asculta orice ai zice.

Roxana K...e o fata deosebita, are talent la teatru, am jucat cu ea o sceneta in clasa, normal ca am luat 10...nu stiu daca e bine sau e de rau, dar ea nu prea accepta oamenii asa cum sunt ei, ea are o lume a ei si daca nu te incadrezi, nu stiu, nu te evita dar na...nici nu stiu cum sa explic...am un sfat pentru ea...ii dau acest sfat nu pentru ca vezi doamne cine sunt eu, ci pentru ca imi pasa...roxi, avem doar 18 ani, suntem nebuni si nu avem bani...doar atata:D.

Aida, e o fata foarte desteapta, are si ea talent de a scrie la fel ca Denisa, cred ca are 10 pe linie:D...bravo Aida tine-o tot asa...pe dreapta....este o fata destul de calma, nu prea o vad certandu-se cu cineva...apropo, amandoi suntem fanii nevestelor disperate:D.

Urmatoarea ii Loredana...cred ca este cea mai linistita din clasa...este foarte credincioasa(bravo Lore) invata si ea foarte bine, nu m-am certat cu ea niciodata, si nici n-o s-o fac:-p

Nicoleta...de un timp nu o mai aud sa zica ceva de Dica(fotbalistul), e o fata foarte hotarata, ma refer cand vrea sa te injure sau sa-ti traga una, nu se mai razgandeste:-P, cum am zis si data trecuta pe ea o vad in televiziune.

Cristina, partenera mea de suferinta la germana...o cam stresez eu la germana, dar ea nu are treaba, cu telefonul in banca si da-i pe mess...arecel mai cret par pe care l-am vazut vreodata, de aia prin clasa i se mai spune si papadia:-P.

Anamaria, jos-palaria, este sefa noastra de 2 ani, fata asta nu are absente, nu stiu cum reuseste si daca are una ii motivata si aia...ceea ce trebuie sa stiti despre ea este ca are o rabdare de fier si foarte important este responsabila pentru aproape orice in clasa, daca ii sa se stranga bani pt ceva sti unde sa mergi, daca iti trebuie ceva tot la Ana mergi...te admir Ana!

Fotbalistul clasei, Mircea, e un baiat destept, foarte calculat, are 10 la romana:D...nu cred ca ar trai fara minge...dansaza si el destul de bine, si de un timp pare destul de serios, parca s-a schimbat...e de bine oricum.

Diana, sta a doua banca de mine, ma inteleg foarte bine cu ea, o mai supar eu din cand in cand dar vad ca ii trece de fiecare data.

Roxana O....cred ca e cea mai inalta din clasa...si ea sta in ultimul rand, ii destul de sociabila, nici pe ea nu o vad certandu-se...e tare de treaba, prin a 9 si a 10 se lua de mine, ca sunt gay:-P...acuma i-a trecut...

Norina...cred ca e cea mai impiedicata fata...doamne...ea a avut noroc si s-a transferat de la germana...ce bine de tine nini...in rest e super faina fata asta...te intelegi bine cu ea, oricum ai fi:D.

La catalog urmez eu:D

Dupa mine ii Carla...nu-o sa uit niciodata Carla ca ai fost singura cand aveam eu probleme prin clasa a 10...cand am lipsit mult...tu ai fost singura care m-a intrebat ce se intampla cu mine si am stat foarte mult timp si am vorbit...esti o dulce:-P.

Adrian, daca va uitati la statusul lui pe mess, sigur doarme:D...e fan Regina...nu pot sa uit cat a dormit in banchetul mic...imi place de el ca la orice chef el ii in centrul atentie...trece pe la fiecare fata...hmmm...

Urmeaza cea mai sensibila fiinta din clasa...Andreea...i-am propus intr-o pauza sa se apuce sa scrie vresuri...chiar se pricepe...imi place cum se imbraca...are stil.

Vecina mea de banca...Alina...cred ca cu ea am vorbit cel mai mult din clasa..se explica, ca doar de ii langa mine:-p...ma inteleg super ok cu ea...si ea vrea tot la medicina , la fel ca Anca.

Karina, ea ii in lotul national de baschet...si de ea imi place cum danseaza...vai Karina imi cer scuze pentru faza de la banchet:))...trebuie sa intelegi ca am baut vodka cu polonicul:))

Astia-s colegii mei, buni sau rai, am trait 4 ani din viata mea alaturi de ei, cred ca sunt cei mai frumosi ani...pe bune...am vrut sa-i amintesc pe toti pentru ca fiecare in parte inseamna ceva pentru mine...parca suntem o familie...si familia ii foarte importanta pentru mine...

cam atata pentru azi, va urma de acum incolo viata mea, cu ei sau fara ei, cu minciuni, secrete, lacrimi, bucuri, asa cum e viata mea...nu voi ascunde nimic.

HAVE FUN!

Un comentariu:

  1. si eu sunt fana Neveste Disperate, doar k pe pro sieben :P... btw sunt adela :D

    RăspundețiȘtergere