miercuri, 6 mai 2009

TIMEA A ZIS

Eram la scoala, nu aveam chef de germana si ne-am dus la profa de germana sa-i zicem sa ne lase la sport sa ne pregatim pentru BAC.Mda vezi doamne, numa la sport nu ne-am dus:D, am mers jos la ,,restaurant" cum l-a denumit chiar profa de germana, chestia aia de la subsol de unde ne cumparam cate ceva in pauza si unde se fumeaza(eu nu).
Deci cum ziceam, eram acolo si am inceput sa vorbim, sa facem glume pe seama celorlalti, era o atmosfera foarte destinsa, asa in spiritul F2....cand deodata colega mea Timea a zis:,,Doamne, cand o sa mai radem asa?", dupa ce am auzit asta, am stat si m-am gandit, oare chiar asa sa fie? viata frumoasa se termina in iunie?
Nu am vrut sa cred asta, am ajuns acasa si am tot stat si m-am gandit, m-am gandit, m-am rasucit, m-am gandit iar si am ajuns la o concluzie:viata frumoasa o facem noi, nu locul unde ne aflam.

Oriunde si oricand putem fii fericiti, depinde de ceea ce vrem sau depinde cum vrem.
Apoi am zis, nu are rost sa ma intristez, doamne-fereste nu murim, am ajuns intr-o alta etapa, cam grea e adevarat, dar trebe sa trecem peste.

TIMEA A INTREBAT EU AM RASPUNS

have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu