vineri, 3 aprilie 2009

SA MORI DIN INIMA RANITA

Ce poate fi mai greau in lume decat sa mori din inima ranita? Ce poate fi mai greu in lume decat acel sentiment care iti spune ca nu esti iubit, sentimentul cel mai dureros care iti aduce multe lacrimi,dar parca ai mai suferi stiind ca la sfarsit te asteapta iubirea.De cate ori nu ai stat in oglinda si te-ai intrebat de ce esti condamnat sa suferi, simti un fior in inima care iti cutremura tot trupul?...da asta e iubirea...un fior, o lacrima, o clipa care trece asa de repede incat nici nu simti ca ai trait-o.

Cine e de vina?...tu sau cealalta persoana?...de ce nu poti fi fericit?...stai si te gandesti ce ai de facut...iti tot zici ca trebuie sa ai rabdare sa astepti, dar pana unde?

Asta am trait si eu, m-am indragostit pentru prima data si se pare de persoana nepotrivita.Nu stiu cine e de vina, destinul,eu dar cert ii ca eu inca sufar.Sufar, dar mai am rabdare, recunosc ca am fost slab si am plans, eu cel care pare ca nu are lacrimi, cel care rade tot timpul si incearca ca lumea din jurul lui sa rada si ea, am plans...nu imi pare rau ca am plans..nu o sa-mi para rau nimic din ce am suferit si voi mai suferii.

Nu imi pare rau ca m-am ars, port cu mandrie acele rani, poate ca inca mai iubesc...sunt confuz.
Este ca si cum iti provoci durere si iti place...eu inca mai iubesc, stiind ca ma acea iubire ma raneste, eu inca o port in suflet.

MA DOARE SI IMI PLACE

Un comentariu: