miercuri, 15 iulie 2009

EVADAREA DIN REALITATE

Iarasi este ora 2 si eu nu pot sa dorm, acuma nu e din cauza caldurii, ci mai degraba din cauza gandurilor care imi survoleaza mintea.Cred ca m-am obisnuit ca in fiecare seara sa stau ore in sir si sa ma gandesc la viata mea.Am probleme si cu banii, cred ca asta este principalul motiv, dar nu neglijez nici partea mai sensibila...inima...iubirea.

Cand am inteles ca inseamna a iubii, credeam atunci ca este cel mai frumos lucru ce se mai poate intampla unui om, acum nu mai sunt de aceeasi parere...trist...cum un lucru atat de frumos poate aduce atata suferinta.

De curand prietena mea, care-mi este si vecina a aflat ca are cancer...a fost o lovitura grea pentru toti din grup...iar eu am inceput sa-i povestesc de ,,necazul" meu, stiu ca a fost inutil sa o intreb pe ea:,,de ce eu?"

Partea buna din toata povestea mea este ca iubesc, partea proasta este ca nu sunt iubit, iar daca ar fii o parte de mijloc aceea ar fii ca inca astept, nu stiu cat, dar astept.
Acum sunt foarte confuz, nu stiu ce sa mai cred, sa cred ca fiecare avem o stea pe cer sau sa cred ca tu iti faci destinul cu mana ta...greu...stiu ca o sa dau gres dar nu ma las, stiu ca o sa cad, dar o sa ma ridic o sa ma sterg de praf o sa afisez un zambet chiar daca ii fals si o sa merg mai departe.
O sa merg pana unde am drum liber, mai departe nu stiu ce o sa fac, nu cred ca zambetul fals ma va ajuta.

Dar acuma cred ca stiu ce trebuie facut, o sa incep o viata noua, chiar asta am sa fac...o sa fiu cat se poate de fals cu cei din jur chiar si cu mine si voi incerca sa uit tot...sper sa reusesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu