marți, 7 iulie 2009

TIMP INCOTRO MERGI?

Ii ora 2 noaptea si eu nu am somn, poate si caldura ii de vina.In timp ce ma rostogoleam dintr-o parte in alta a patului multe chestii mi-au trecut prin minte, cele mai multe legate de copilaria mea.Multumesc lui Dumnezeu si parintilor mei ca am avut o copilarie foarte frumoasa.Ceea ce regret este ca mi-am cunoscut tatal abea la 2 ani, dar na am compesat dupa...:D.

Cand aveam o varsta mai maricica asa, o puneam pe mama sa-mi povesteasca cum m-am nascut, normal ca m-a adus barza si na tot tacamul ce cred ca-l stiti si voi, dar eu eram foarte curios de prima mea zi, apoi mama imi tot spunea ca eu eram foarte cuminte cand eram mic.Noi stand la sat mama avea foarte mult de lucru si aveam la strada un prun(acum nu mai e:() si imi punea o patura ceva la umbra si imi spunea sa stau acolo, ma credeti ca nu ma miscam de acolo?
Nu ma misacm pana nu venea mama sa ma ridice de acolo.O alta chestie foarte interesanta este ca eu aveam obiceiul sa mananc pamant, da, nu stiu de ce, dar cand aveam ocazia o faceam.

Imi amintesc ca imi placea foarte mult sa stau in gradina bisericii, ma simteam atat de bine acolo.Ma duceam cu sora mea Ramona, ea canta in corul bisericii si eu stateam in gradina.Pot sa zic ca pana la varsta de vreo 6-7 ani am fost crescut ca-n eprubeta, pentru ca nu m-au lasat sa fac gradinita cu ceilalti copii, am facut-o acasa, dar mie mi-a placut si asa, chiar daca ma mai ascundeam prin pod sau in boxa la porci:))

O data, m-am ascuns in fan de vara mea, eram la balta nu era foarte departe de noi, si ne-am pus sa vedem care trece apa, eu normal ca nu am trecut si am picat in apa, am fugit direct acasa si m-am ascuns in fan sa nu ma vada vara mea.Imi doream foarte mult sa fiu vrajitor, chiar si acuma mai am o foaie din caiet in care am scris:,, la varsta de 16 ani o sa fiu vrajitor" eram prin clasa a 4, dar sa nu credti ca mi-am revenit, la 16 ani am sters 16 si am scris 18=)).

Ma uitam cu atata daruire la desene animate, eu ma uitam la desene doar pe tvr 2 ca restu nu prindeam noi atunci, mai ales ca eram la sat, dar faza proasta e ca noi stam cam departe de la scoala si trebuia sa fug pana acasa sa prin desenele, erau alea cu Songoku sau nu mai stiu exact.

Mda, pe la 8-9 ani m-am sarutat si cu un baiat, da ii adevarat, era de-o varsta cu mine, ne jucam intr-o casa parasita, si ne-am sarutat...asta e!:))
Acuma cand ii aduc aminte, ma ia la fuga tot satul:))
Prima zi de scoala nu o tin minte, tin minte cand a venit mama acasa si mia zis ca m-a inscris la scoala, eram foarte fericit, nu ca acuma nu as fii:D.

Imi placea foarte mult sa dansez, stateam ore in sir in oglinda si dansam, iar mai ales vara cand mama se mai odihnea, eu tot dansam dar cu castile in urechii.

Stau acuma si privesc prezentul, parca a inceput sa fie cam tot mai negru si mai plictisit, pentru unii, pentru mine ii acelas, poate ca inca is copil, nu am sters inca 18-le de pe foaie, dar dupa ce scriu aici, o s-o fac...am inca speranta...sper la mai bine...sper sa nu-mi pierd copilaria, de aceea stau si ma intreb

TIMP INCOTRO MERGI?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu