joi, 23 iulie 2009

CONFUZIA

Cand ai impresia ca ai gasit un om perfect, cel mai bine ar fii sa dai totul de la inceput pe slow motion, pentru ca sigur ai grsit undeva.Ceva ai scapat.

Cred ca oamenii in general au ceva ce mostenesc unul de la altul, acel ceva se poate numi lipsa de respect si minciuna.Am 19 ani si m-am convins ca nu exista oameni buni, exista oameni mincinosi si foarte perversi.Cand spun oameni normal ca exclud familia, sau cel putin familia mea.La sfrasit nu stiu ce este mai bine sa faci, razbunare sau indiferenta? Razbunarea doare, indiferenta si mai tare.

Stau pe pat si pe spate simt cum firicele de transpiratie curg...hmmm nu e de la caldura, sigur sunt prea nervos.Am observat ca doar cand sunt nervos scriu, poate mi-am gasit leacul.Oricum e mai bine decat cum face vara mea, sparge sau tranteste.Deci stau pe pat si incerc sa fiu foarte natural.Cred ca am reusit.Cel putin asta sper.Mii de ganduri imi trec prin minte, nu am cum sa le scriu, ca tare as vrea sa stiti ce simte un copil prost:D.

Am o idee, o sa-mi fac un tort si o sa suflu in lumanari, poate m-i se va implini dorinta de a fii ca inainte, totul era perfect...pana cand m-am nascut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu